Rose Marcus: The four seasons

rose-marcus-Sandy-Doormat-II

Vaig començar a llegir el nom de Rose Marcus al web de Dis Magazine, una mena de web, revista, plataforma del més rarot que pots trobar. D’allà també vaig conèixer el sea punk, però això ja és una altra entrada. De la Marcus poc en sabia, quatre escrits i alguna fotografia que em cridava l’atenció per la capacitat narrativa que tenia els seus collages. Bé, el concepte collage que tinc jo és molt ampli i una superposició d’imatges, a parer meu, ja ho és. En aquest cas, vaig posar Marcus dins aquest grup i no n’he sabut res fins ara, gràcies a la galeria californiana Night.

rose-marcus-skate-boarder
Rose Marcus va néixer a Atlanta el 1982 i es va graduar en belles arts al Pratt Institute (molt bon lloc, per si teniu pensat estudiar-hi), Arquitectura i estudis urbans a la Cornell University i actualment, Historia de l’Art al Hunter College. Ara ja fa un temps que viu a Nova York des d’on va organitzar el Dependent Art Fair (2010 i 2011) i segueix organitzant coses molt interessants. De tota la seva petita producció, us mostro la que va tenir lloc a la NIght Gallery el 2015: The Four Seasons.

rose-marcus-sea-grams-rose

rose-marcus-Central-Park-Imagine-Girl

rose-marcus-Girl-left-legs-with-imagine-circle

rose-marcus-central-park

rose-marcus-Central-Park-Three-Riders-II

rose-marcus-Domestic-International

 

Leave a Reply

